onsdag den 3. september 2014

Onsdag den 3. september

Så er rejsen rundt om Nordsøen veloverstået - og det fejrer vi med en konkurrence. Du skal simpelthen komme med et bud på, hvor mange kilometer jeg har rejst fra jeg tog afsted fra Lilleheden Trinbræt fredag den 18. juli og til jeg atter stod af toget samme sted torsdag den 21. august. Her er altså medregnet, hvor meget jeg har kørt med tog, bus, bil og taxa, sejlet, fløjet, gået og cyklet undervejs. Husk at du kan bruge mit google-map, som du kan finde øverst på bloggen - og du kan finde alle rejsedagene i arkivet til højre på siden.
Konkurrencen foregår på Oceanariets facebook-side. Skriv dit bud i kommentarfeltet senest tirsdag den 30. september – vinderen udtrækkes og offentliggøres onsdag den 1. oktober. Læs mere om konkurrencevilkår og præmien her: www.oceanarium.dk/konkurrence.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar