tirsdag den 19. august 2014

Tirsdag den 19. august

Med morgentog fra Büsum til Heide og derfra med tog til Niebüll, hvor biltogene til Sylt kører fra. Som dagens billeder viser, var det en rigtig bygevejrsdag med soln indimellem.
I Niebüll gik det med Arriva til Esbjerg. Her nærmer vi os Ribe.
I Esbjerg var det tid til at skifte til den vestjyske længdebane. Godt at se danske tog igen - det til venstre virker med sikkerhed!
I Arriva-toget til Skjern og Struer virkede wi-fi'en, så jeg fik opdateret gårsdagen - og kunne lægge dette dugfriske billede på.
Ankom midt på eftermiddagen til Struer i silende regn. Her fik jeg min sidste togforbindelse på denne lange rejse, toget til Thisted.
Den smukke togstrækning fra Struer og gennem det sydlige Thy havde jeg nok forestillet mig i solskin, men sådan skulle det ikke være - her ved Oddesundbroen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar